«Ήταν ένα επιτακτικό αίτημα των δημοτών μας, καθώς και μία προεκλογική μας δέσμευση, που άμεσα έγινε πράξη. Το ΚΕΠ επανήλθε, και όπως διαπιστώνετε, λειτουργεί ήδη εδώ και αρκετές ημέρες στο φυσικό του χώρο, στο ισόγειο του Δημαρχείου».
Αυτό τόνισε ο Δήμαρχος Κατερίνης, Ιωάννης Ντούμος, ο οποίος συνοδευόμενος από τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο, Ανέστη Μυστρίδη, επισκέφτηκε σήμερα τις νέες εγκαταστάσεις του ΚΕΠ, συνομίλησε με εργαζόμενους και δημότες και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το χώρο που όπως είπε: «Διασφαλίζει ικανοποιητικές συνθήκες σε επίπεδο σχεδιασμού, προδιαγραφών για τους εργαζόμενους. Επιπλέον, για τους πολίτες οι οποίοι έχουν πλέον και τη δυνατότητα στάθμευσης για να εξυπηρετηθούν απρόσκοπτα, κάτι που ήταν ανέφικτο στο χώρο που λειτούργησε – τα προηγούμενα χρόνια – το ΚΕΠ».
Ο κος Ντούμος σημείωσε ότι η όλη προσπάθεια που επικεντρώθηκε στη μεταφορά, τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιακή μεταρρύθμιση, έτρεξε με αποτελεσματικό συντονισμό από τον Αντιδήμαρχο, Ανέστη Μυστρίδη, ενώ προανήγγειλε και την επαναλειτουργία του ΚΕΠ, από την επόμενη κιόλας εβδομάδα στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, καθώς και με την προσωπική εργασία στελεχών και εργαζομένων, οι διαδικασίες ολοκληρώνονται και το ΚΕΠ θα είναι έτοιμο να εξυπηρετήσει τους πολίτες.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος εξήρε την παραγωγικότητα των υπαλλήλων, όπως προκύπτει και από την κατάταξη του ΚΕΠ στη δεύτερη θέση, πανελλαδικά, σε παραγωγικότητα, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών για το πρώτο πεντάμηνο του έτους 2024. «Είμαι βέβαιος ότι οι εργαζόμενοί μας θα συνεχίσουν και θα φροντίζουν καθημερινά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών» κατέληξε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος.
Η δήλωση του Αντιδημάρχου, Ανέστη Μυστρίδη, για τη μετεγκατάσταση των ΚΕΠ Κατερίνης
Από την πλευρά του, ο κος Μυστρίδης σημείωσε: «Η εντολή του Δημάρχου, Γιάννη Ντούμου, προς εμένα ήταν σαφής, δηλαδή να λειτουργήσουμε τα ΚΕΠ Κατερίνης στους χώρους αυτούς που πραγματικά εξυπηρετούν τους Δημότες, και μάλιστα όσο πιο σύντομα γίνεται. Έτσι, κινηθήκαμε πολύ γρήγορα και έγιναν δύσκολες εργασίες, διότι το να κάνεις μετεγκατάσταση υπηρεσιών δεκάδων υπαλλήλων, όπως και να εκσυγχρονίσεις χώρους, ειδικά δημοσίου συμφέροντος, δεν είναι κάτι εύκολο, δεν είναι κάτι που γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού.
Κύριε Δήμαρχε, θεωρώ ότι ξεπεράσαμε τους εαυτούς μας, μας συντονίσατε και καταφέραμε, μέσα σε έξι μήνες, δηλαδή από τη στιγμή που υπογράψαμε τις συμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό των ΚΕΠ, να γίνει η μετεγκατάσταση των ΚΕΠ. Συγχαρητήρια σ’ όλους τους υπαλλήλους, διότι είναι άριστοι συνεργάτες και μας κάνουν υπερήφανους, καθώς αυτό που θέλει ο Δήμαρχος αλλά και εγώ, υλοποιείται εδώ. Τι είναι αυτό που θέλουμε; Θέλουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών. Επομένως, με αυτό το πνεύμα συνεχίζουμε».
Τέλος, θερμές ευχαριστίες εκφράστηκαν στη διάρκεια της επίσκεψης στο χώρο του ΚΕΠ και προς όλα τα στελέχη των υπηρεσιών (Τεχνική Υπηρεσία, Τμήμα Πληροφορικής, Τμήμα Προμηθειών) του Δήμου Κατερίνης, που εργάστηκαν ταχύτατα προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση των υπηρεσιών σε αυτό το σύντομο διάστημα.