.
Ο δήμος Σαλαμίνας , κατεδάφισε στην οδό Αγίου Μηνά (κοντά στην συμβολή της με την Λ.Φανερωμένης) τον παλαιό κ επικίνδυνο μαντρότοιχο.
Με την ενέργεια του αυτή , διένοιξε τον κεντρικότατο αυτόν δρόμο, κατασκεύασε νέο πεζοδρόμιο και κατάργησε μια ακόμα εστία ρύπανσης στο κέντρο της Σαλαμίνας.
«Συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις και βελτιώνουμε την καθημερινότητα του νησιού μας με κάθε τρόπο», τονίζει σ΄ανακοίνωση του , ο δήμος .

Προηγούμενο άρθροΞεκάθαρη και ρεαλιστική η διεκδίκηση από το δήμο τμημάτων της “ζώνης” του λιμένα Ηγουμενίτσας
Επόμενο άρθροΣημαντικές προτάσεις Αβραμίδη στο ΥΠΕΣ για τους Δημοτικούς Συμβούλους και του προέδρους των Δημ. Συμβουλίων