Νέα αναβολή ζητήθηκε απο έναν εκ των πρωτοδίκως καταδικασθέντων για απιστία κατ΄εξακολούθηση , αντιδημάρχων και ανώτατων υπηρεσιακών στελεχών του Δήμου Νίκαιας , στην εκδίκαση της έφεσης τους.
Το δικαστήριο όρισε νεα ημερομηνία την 9η Νοεμβρίου 2026.
Η υπόθεση αφορά την ” αξιοποίηση” δημοτικής περιουσίας .
Σύμφωνα με το πόρισμα -καταπέλτης , της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας αλλά και της απόφασης του πρωτόδικου δικαστηρίου , ευθύνονται για πράξεις ή παραλείψεις από τις οποίες ζημιώθηκε ο Δήμος.
Η δίκη αυτή είναι μια από τις υποθέσεις ,που έχουν οδηγηθεί σε δίκη για το συγκεκριμένο δήμο και απου αφορούν την περίοδο του πρώην δημάρχου Νίκαιας Γιώργου Ιωακειμίδη , ο οποίος σήμερα είναι επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής.

Προηγούμενο άρθροΠροσφυγή Καμά «ενάντια στις αυθαίρετες μεθοδεύσεις» της Διοίκησης Βρετάκου
Επόμενο άρθρο«Η Καλαμαριά των Πατρίδων» στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Δήμου