
« Βόμβα» πολλών « μεγατόνων» ήταν η ανακοίνωση του υπουργού Εσωτερικών , Θεόδωρου Λιβανού, σήμερα στη Βουλή , κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για το νέο Κώδικα της Αυτοδιοίκησης , πως από 1 Ιανουαρίου 2028 , τα δημοτικά τέλη , δεν θα εισπράττονται πλέον μέσω των τιμολογίων των εταιριών ενέργειας , αλλά ξεχωριστά και απευθείας , με δόσεις , όπως ο ΕΝΦΙΑ.
Αυτό σημαίνει ότι στις Δημοτικές Εκλογές του Νοεμβρίου του 2028 , οι δημότες κάθε Δήμου θα γνωρίζουν επακριβώς πόσες…εκατοντάδες ή δεκάδες ευρώ , βγαίνουν κάθε χρόνο από την τσέπη τους για τις λεγόμενες ανταποδοτικές υπηρεσίες.
Προβαίνοντας έτσι σε συγκρίσεις τόσο με την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών των Δήμων προς αυτούς αλλά και για τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν ακόμη και μεταξύ όμορων Δήμων
Αν δε, η κυβέρνηση δεν υπαναχωρήσει στην αντίδραση που αναμένεται να υπάρξει από ένα σημαντικό αριθμό δημάρχων που τα τελευταία χρόνια έχουν προβεί σε υπέρογκες αυξήσεις αλλά οι δημότες με το τωρινό εισπρακτικό σύστημα δεν είχαν πάρει « χαμπάρι» ή συνειδητοποιήσει , το κόστος , η ρύθμιση αυτή , πολύ πιθανόν , να είναι η «χαριστική βολή» για την ήττα αρκετών Δημοτικών Αρχών . Ακόμη και ορισμένων που σήμερα φαντάζουν ακλόνητες.




