Αρχική ΕΙΠΑΝ ΕΙΠΑΝ 7 Σεπτεμβρίου 2018 - 2:42πμ 231 Γ. Πατούλης , πρόεδρος ΚΕΔΕ: Αυτό που έχω ξέρω είναι ότι έχω εκδηλώσει το ενδιαφέρον μου για την Αθήνα μέσα από τον Όμιλο Αθήνα Πρωτεύουσα Ξανά. συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό με ενδιαφέρον ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ