Γ. Πατούλης , πρόεδρος ΚΕΔΕ: Αυτό που έχω ξέρω είναι ότι έχω εκδηλώσει το ενδιαφέρον μου για την Αθήνα μέσα από τον Όμιλο Αθήνα Πρωτεύουσα Ξανά. συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό με ενδιαφέρον

Προηγούμενο άρθρο«Σχολικά Γεύματα» σε όλα τα σχολεία   των Μεγαρέων
Επόμενο άρθροΦθινοπωρινά πολιτιστικά δρώμενα σε Π. Άρεως  και Αττικό Άλσος