Επεκτείνεται σε όλα τα σχολεία του Δήμου Μεγαρέων από αυτή τη σχολική χρονιά το πρόγραμμα σίτισης «Σχολικά Γεύματα

Συνολικά 2.500 μερίδες φαγητού θα διανέμονται καθημερινά σε όλους τους μαθητές των 9 Δημοτικών Σχολείων των Μεγάρων & των 3 Δ.Σ. της Ν. Περάμου.

Οι στόχοι του προγράμματος «Σχολικά γεύματα» είναι η κάλυψη των διατροφικών αναγκών των μαθητών των Δημοτικών Σχολείων που συμμετέχουν, στο πλαίσιο της υγιεινής μεσογειακής διατροφής, ώστε να επιτευχθεί η μείωση των κοινωνικών ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Το πρόγραμμα θα εφαρμόζεται  έως τη λήξη των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2018 – 2019.

Προηγούμενο άρθροΕγκρίνει έργα οδοποιίας το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου. Συνεδριάζει στην Κόρινθο
Επόμενο άρθρο