Αρχική ΕΙΠΑΝ ΕΙΠΑΝ 5 Σεπτεμβρίου 2018 - 5:11πμ 227 Κ.Κουκάς, δήμαρχος Μυκόνου: Με το επίδομα διαμονής και σίτισης , η Μύκονος δίνει το καλό παράδειγμα και δείχνει το δρόμο της αλληλεγγύης ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ