Γ. Πατούλης , πρόεδρος ΚΕΔΕ: Η Αθήνα θα πρέπει να γίνει η ατμομηχανή ανάπτυξης της χώρας.

Προηγούμενο άρθροΕδέησε να επισκεφθεί  το «Μάτι» η Δούρου  για πρώτη φορά μετά από 50 ημέρες και ως « ουρά» του Τσίπρα
Επόμενο άρθρο