O Δήμος Ηλιούπολης συνεχίζοντας με συνέπεια το κοινωνικό έργο διοργανώνει την 48η Εθελοντική Αιμοδοσία σε συνεργασία με το Κέντρο Αιμοδοσίας του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς». Η εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Σοφ. Βενιζέλου 114 την Κυριακή 14η Δεκεμβρίου , από 9 πμ έως 1μμ.
Προκειμένου η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου να έχει τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες για αίμα των δημοτών της καλεί όλους τους συμπολίτες της , να συμμετάσχουν .
Επίσης η Κοινωνική Υπηρεσία έχει δημιουργήσει Μονάδα Δοτών Αιμοπεταλίων σε συνεργασία με το προαναφερθέν νοσοκομείο.





