aimodosia

O Δήμος Ηλιούπολης συνεχίζοντας με συνέπεια το κοινωνικό έργο διοργανώνει την 48η Εθελοντική Αιμοδοσία σε συνεργασία με το Κέντρο Αιμοδοσίας του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς». Η εθελοντική αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στο Δημαρχείο Σοφ. Βενιζέλου 114  την Κυριακή 14η  Δεκεμβρίου , από 9 πμ έως 1μμ.

Προκειμένου η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου να έχει τη δυνατότητα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες για αίμα των δημοτών της  καλεί όλους τους συμπολίτες της , να συμμετάσχουν .
Επίσης η Κοινωνική Υπηρεσία έχει δημιουργήσει Μονάδα Δοτών Αιμοπεταλίων σε συνεργασία με το προαναφερθέν νοσοκομείο.

 

 

Προηγούμενο άρθροΜπαίνει τάξη στα τραπεζοκαθίσματα  στην Κηφισιά  
Επόμενο άρθρο Χριστουγεννιάτικο « δάσος» στην πλατ.  Αριστοτέλους