5

 

Στη διαγράμμιση κοινόχρηστων χώρων που διατίθενται για την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων, σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, προχωρά για πρώτη φορά ο Δήμος Κηφισιάς.

Τα αρμόδια συνεργεία του Δήμου ξεκίνησαν τις διαγραμμίσεις στις οδούς Λεβίδου και Κασσαβέτη για την Κηφισιά και  θα συνεχίσουν στην οδό Στροφυλίου για την Νέα Ερυθραία.

Στόχος του Δήμου Κηφισιάς είναι η απελευθέρωση των πεζοδρομίων και η ανάδειξη του δημοσίου χώρου, καθώς επιθυμούμε τα παιδιά μας, οι ηλικιωμένοι και οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες να είναι στα πεζοδρόμια και όχι στους δρόμους.

Προηγούμενο άρθρο1 εκατ. ευρώ για την επαρχιακή οδό Πύργου – Αγ. Γεωργίου
Επόμενο άρθροΕθελοντική αιμοδοσία στην Ηλιούπολη