Τεράστια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου Μεταμόρφωσης μετά την πρόσφατη απόρριψη των ασφαλιστικών μέτρων είκοσι δύο εργαζομένων σ’ αυτούς.
Στο θέμα αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος Μιλτιάδης Καρπέτας, επισημαίνοντας ότι η διοίκηση έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να παραμείνουν, αλλά δυστυχώς το κλίμα έχει πλέον αλλάξει.
«Αυτό δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα στους παιδικούς σταθμούς και εγώ από εκείνη τη στιγμή έχω αλλοφρωνήσει πώς θα μπορέσω να το αντιμετωπίσω» τόνισε και πρότεινε την ψήφιση από το Σώμα δίμηνων συμβάσεων για τους εργαζομένους, οι οποίες όμως όπως ξεκαθάρισε, θα χρησιμοποιηθούν μόνο αν δεν μπορέσει να βρεθεί άλλη λύση.





