Αρνητική εντύπωση προκάλεσε η απουσία του «οικοδεσπότη» του – προ ημερών-συνεδρίου της ΠΕΔΑ, δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, ο οποίος σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΠΕΔΑ Νίκο Σαράντη έλειπε σε ταξίδι στις Κάννες για άλλο συνέδριο…!
Κι αν για τον κ. Καμίνη , ήταν δικαιολογημένη η απουσία του , καμία δικαιολογία δεν μπορεί να υπάρξει για τη σχεδόν παντελή απουσία των δημοτικών συμβούλων ( συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης) του μεγαλύτερου δήμου της Αττικής και της Χώρας στο συνέδριο…
Οι μόνοι που διακρίναμε ήταν οι αντιδήμαρχοι Ανδρέας Βαρελάς και Εύα Κοντοσταθάκου, ενώ από την αντιπολίτευση παρών ήταν ο Χρήστος Τεντόμας. Που να γινόταν και σε διαφορετικό χώρο από την τεχνόπολη…!





