Εγκαινιάστηκε η 12η Έκθεση Έργων Καλών Τεχνών: «Οι καλές τέχνες για τον Ολυμπιακό και τον Πειραιά», που διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Φίλων Ολυμπιακού Εικαστικών Τεχνών, στο Μουσείο Ολυμπιακού, στο Στάδιο Καραϊσκάκη. Ο Δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος, στο χαιρετισμό που απηύθυνε, τόνισε μεταξύ άλλων , «Πειραιάς και Ολυμπιακός είναι ένα. Ο Ολυμπιακός είναι το παιδί του Πειραιά που ξεπέρασε τα σύνορα του Πειραιά και διαφημίζει την Ελλάδα, σε όλα τα πλάτη και μήκη της Υφηλίου. Ο Ολυμπιακός είναι πρώτος στην Ελλάδα και πρώτος στην Ευρώπη Πρώτος στην Ελλάδα στο ποδόσφαιρο, πρώτος και στην Ευρώπη στο μπάσκετ. Και ο Πειραιάς σηματοδοτεί με τη δραστηριότητά του την αναγέννηση της χώρας. Και η Ελλάδα δεν μπορεί να είναι χωρίς αθλητισμό και χωρίς πολιτισμό. Θερμά συγχαρητήρια γι αυτήν την πρωτοβουλία, που αναδεικνύει την πολιτιστική διάσταση του αθλητισμού και του Ολυμπιακού». Στη συνέχεια, ο κ. Μιχαλολιάκος, απένειμε αναμνηστικά κύπελλα σε συμμετέχοντες καλλιτέχνες στην έκθεση.




