Με πιστή τήρηση των μέτρων προστασίας, δεκάδες πολίτες της Γλυφάδας , προσήλθαν στο παλαιό Δημαρχείο της πόλης και έδωσαν αίμα, προσφέροντας το πολυτιμότερο αγαθό: τη Ζωή.
Η εθελοντική αιμοδοσία που διοργανώθηκε ο Δήμος Γλυφάδας σε συνεργασία με το Ασκληπιείο Βούλας, διενεργήθηκε κατά τρόπο υποδειγματικό.

Προηγούμενο άρθροΔιαψεύδει τον ΣΥΡΙΖΑ η ΕΕΤΑΑ για το «Βοήθεια στο Σπίτι»
Επόμενο άρθροΔωρεάν διανομή ειδών παντοπωλείου στα Χανιά