20130612_adespota

Στην ίδρυση και λειτουργία καταφυγίου αδεσπότων, τραυματισμένων και εγκαταλελειμμένων ζώων θα προβεί ο Δήμος Καλαμάτας, με τη βοήθεια εθελοντριών, με τις οποίες συναντήθηκε σήμερα ο Δήμαρχος.
Το καταφύγιο θα βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή του Βιολογικού Καθαρισμού και θα λειτουργεί με τη βοήθεια εθελοντών. Ο Δήμος θα εκτελέσει όλα τα έργα υποδομών και θα λάβει τις σχετικές αδειοδοτήσεις.
Το θέμα θα εισαχθεί προς ψήφιση στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Προηγούμενο άρθροΑνέγερση Λυκείου στην Άρνισσα
Επόμενο άρθροΒολές Γαλαμάτη κατά Τζιτζικώστα για ολιγωρία και έλλειψη αντιπλημμυρικών έργων