mixaloliakos Λαικισμό και δήθεν κοινωνική παρέμβαση  χαρακτήρισε ο Δήμαρχος Πειραιά, Βασίλης Μιχαλολιάκος την πρωτοβουλία του «Λιμανιού της Αγωνίας» για τη διάθεση προϊόντων χωρίς μεσάζοντες.      «Δώσαμε είπε ,  την έγκριση μας για να μην θεωρηθεί ότι αντιπαλεύουμε μια παράταξη. Το θεωρούμε λαϊκισμό. Θεωρούμε ότι ο Δήμος δεν έχει τέτοια δυνατότητα να μετατρέπει την κάθε παράταξη σε διαμεσολαβητή και μεσάζοντα. Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει άλλη έγκριση» τόνισε. Στον αντίποδα τέτοιων πρόσκαιρων και λαικίστικων πρακτικών , εκείνος αντέτεινε τις πιέσεις που ασκεί στο Υπουργείο Ανάπτυξης για να περάσει ο θεσμός των λαϊκών αγορών από την Περιφέρεια και το Υπουργείο Εμπορίου, στο Δήμο.
Έτσι είπε θα  « να ελέγχουμε τις λαϊκές αγορές και εκεί να βάλουμε τα προϊόντα των παραγωγών χωρίς μεσάζοντες. Ούτε μέσω παρατάξεων, ούτε μέσω Δημάρχων. Κατευθείαν στο λαό».

Προηγούμενο άρθροΠαρέμβαση Παπαθεοφάνους στο ΣΑΣ
Επόμενο άρθροΣτα « χαρτιά» ακόμη οι 41 παιδικοί σταθμοί στην Αττκή, μ΄ευθύνη των Δήμων που καταγγέλουν…ελλείψεις