Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, μετά από επικοινωνία και συνεννόηση με τον υφυπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο, απέστειλε με κινητή μονάδα της Δημοτικής Αστυνομίας, 2.500  μπουκάλια νερού και χυμούς για τις ανάγκες των πυροσβεστών και των εθελοντών που συμμετείχαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς, στον δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων Ευβοίας. Κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας  μετέφερε και διένειμε την ποσότητα αυτή.

Προηγούμενο άρθροΣε «πόλεμο» ΕΟΑΝ και « Ανταποδοτική Ανακύκλωση»
Επόμενο άρθρο2,6 εκατ, ευρώ από την Περιφέρεια ΑΜΘ για έργα στον Έβρο μέσω LEADER