Διάρρηξη στο παγκάρι του νεκροταφείου Ζωγράφου έγινε πριν από μικρό χρονικό διάστημα, όπως ενημέρωσε η Δήμαρχος Τίνα Καφατσάκη σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Σ
ημείωσε μάλιστα αστειευόμενη ότι η διάρρηξη στο παγκάρι έχει καταλήξει να γίνεται μία φορά το χρόνο κατ’ έθιμο, επισημαίνοντας ότι σε επόμενη συνεδρίαση του Σώματος ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος θα φέρει κάποιες καινούργιες ρυθμίσεις, προκειμένου να αντιμετωπιστούν ακριβώς αυτές οι κατ’ έθιμον διαρρήξεις.




