
Δυο σημαντικές εξελίξεις , έχουν δρομολογηθεί στην Πετρούπολη, από τη Δημοτική Αρχή Σίμου.
Ο κ. Σίμος, στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με τον Αναπληρωτή Υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, τον ενημέρωσε πως η Δημοτική Αρχή του επεξεργάζεται σχέδιο για την ενίσχυση της Δημοτικής Συγκοινωνίας και αιτήθηκε την παραχώρηση, από το Υπουργείο, ενός ηλεκτρικού λεωφορείου.
Ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε ότι το Υπουργείο δεν μπορεί να παραχωρήσει λεωφορείο αλλά δεσμεύτηκε να εξετάσει εναλλακτικούς τρόπους για να ικανοποιηθεί το αίτημα.
Επίσης ,γνωστοποίησε στον κ. Κυρανάκη πως η Δημοτική Αρχή εξετάζει τις παραμέτρους που αφορούν στη δημιουργία υπόγειου πάρκινγκ στην Πετρούπολη και ζήτησε τη συνδρομή του Υπουργείου στην υλοποίησή της.
Ο Αναπληρωτής Υπουργός διαβεβαίωσε τον κύριο Σίμο ότι το θέμα θα εξεταστεί με τον -καθ’ ύλη αρμόδιο- Υπουργό Χρίστο Δήμα, και θα επανέλθουν.




