
Με σύνθημα ” Έχουμε όλοι δικαίωμα στην πόλη” , ανακοινώνει , ο Αλέξης Καλοκαιρινός , την υποψηφιότητά του για δήμαρχος στο Δήμο Ηρακλείου . Η εκδήλωση με την οποία ξεκινά και τον προεκλογικό του αγώνα θα γίνει την Τετάρτη 5 Απριλίου,στις 7μμ, στο ξενοδοχείο Ατλαντίς (αίθουσα Μίνως). Και καλεί όλους τους
συνδημότες του να παραστούν και μοιραστούν μαζί “τις σκέψεις μας για το αύριο της πόλης μας”.





