Σε 3 χρόνια , το 2028 , υπόσχεται ο περιφερειάρχης Αττικής , Νίκος Χαρδαλιάς , ότι θα είναι έτοιμη η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση από ιδρύσεως ελληνικού κράτους , το Μητροπολιτικό Πάρκο « Αέναον» στο Φάληρο, συνολικής έκτασης 741 στρ και προυπολογισμού 370 εκατ
Η προσοχή και το ενδιαφέρον όλων – και σωστά- έχει επικεντρωθεί στα έργα που πρόκειται να γίνουν :
-«Πράσινο» στο 75% της συνολικής του έκτασης, καθώς θα φυτευτούν σε 343 στρέμματα περισσότερα από 4.000 δέντρα και πάνω από 210.000 φυτά.
– Η πρώην ολυμπιακή εγκατάσταση του Tae Kwon Do και ο περιβάλλοντας χώρος της, θα ανακατασκευαστούν και θα αναπλαστούν ενώ θα αξιοποιηθούν , ως εκθεσιακό, συνεδριακό και συναυλιακό κέντρο.
– το υπόλοιπο 25% του Πάρκου, θα προσφέρεται για ήπιες πολιτιστικές δράσεις, αθλητικές δραστηριότητες με γήπεδα, ποδηλατοδρόμους και πολυχώρους άσκησης, κοινωνικές εκδηλώσεις, ποικίλες δραστηριότητες για παιδιά εκπαιδευτικού και θεματικού χαρακτήρα
ΟΜΩΣ , πέραν αυτών , υπάρχουν στη μελέτη άλλα δυο «σημεία- αναφορές» που έχουν περάσει στο « ντούκου» , θα λέγαμε.
Το ένα είναι πέραν του Tae Kwon Do η κατασκευή επιπλέον κτιρίων …5700 τμ ,για «επιμέρους ήπιες εμπορικές χρήσεις» , όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά , στη σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής.
Το κυριότερο όμως κατά την άποψη μας , είναι μια άλλη αναφορά , « χαμένη» προς το τέλος της μακροσκελέστατης ανακοίνωσης της :
Ότι το «Αένον» στον Φαληρικό Όρμο, αναμένεται» να υποδέχεται σε ετήσια βάση 3,8 εκατ. επισκέπτες»!!!!
Κι αυτό , όταν η ίδια ανακοίνωση « διευκρινίζει» πως οι τρεις νέοι χώροι στάθμευσης που θα δημιουργηθούν θα είναι δυναμικότητας όλο κι όλο …850 θέσεων.
Εύλογα λοιπόν είναι τα ερωτήματα που προκύπτουν :
– Υπάρχουν …κυκλοφοριακές μελέτες;
– Πως θα έρχονται τόσα εκατομμύρια άνθρωποι; Με το …Τραμ;
– Σ΄ένα οδικό άξονα ( ΣΕΦ – Ίδρυμα Νιάρχου),με ήδη ολοένα αυξανόμενος- ραγδαία- κυκλοφοριακό φόρτο, πως θα « απορροφηθεί» ο επιπλέον αυτός , τεράστιος όγκος των οχημάτων των επισκεπτών; Ιδιαίτερα σε μέρες αιχμής ( συναυλιών , αργιών κλπ)
– Από που θα είναι οι είσοδοι και έξοδοι;
– Που θα παρκάρουν , αφού ο αριθμός των 850 θέσεων στάθμευσης θα είναι μηδαμινός μπροστά στις πραγματικές ανάγκες;
– Οι « ήπιες εμπορικές χρήσεις» τι θα αφορούν; Θα είναι «ανταγωνιστικές» και σε βάρος της εμπορικής δραστηριότητας στους όμορους δήμους;

Προηγούμενο άρθροΚαι για παραχάραξη αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου καταγγέλλει η Ανδρούτσου τον Μαμαλάκη
Επόμενο άρθροΑπέδειξε και πάλι ο Μ. Γραφάκος τη σπουδαιότητα να συμμετέχουν σε κυβερνήσεις στελέχη με αυτοδιοικητική εμπειρία