
Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας Γιώργος Παναγόπουλος επισκέφθηκε τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κύριο Παναγιώτη Θεοδωρικάκο.
Ο κ. Θεοδωρικάκος τόνισε ότι το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η Ελληνική Αστυνομία έχουν στενή συνεργασία με τους Δήμους και στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε το ζήτημα της αστυνόμευσης στην Σαλαμίνα με πρωτοβουλία του Δημάρχου.
Ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες για την καλύτερη αστυνόμευση στο νησί.
«Με την στήριξη του κου. Θεοδωρικάκου άμεσα τα αποτελέσματα στο θέμα αυτό θα είναι ορατά», τονίζεται στην ανακοίνωση του δήμου .




