Τεράστιο θέμα στην Αυτοδιοίκηση είναι οι χώροι που επιλέγονται να κατασκευαστούν ευαίσθητες δομές.
Συχνό είναι το θέαμα, σχολεία και άλλες δημοτικά κτίρια , να έχουν ανεγερθεί πάνω σε λεωφόρους και επικίνδυνα σημεία .Με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των ζωών ακόμη και για την ποιότητα των συνθηκών ( ηχορύπανση . ατμοσφαιρική ρύπανση κ.α).
Η έλλειψη χώρων και η έλλειψη πόρων , είναι οι βασικότατοι λόγοι , που κάποιος μπορεί να επικαλεσθεί –εντός ή εκτός εισαγωγικών- για να δικαιολογήσει αυτό που συμβαίνει.
Υπάρχει όμως και η παντελή έλλειψη ενός μεσοπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για το ΠΟΥ υπάρχουν ανάγκες και ΚΥΡΙΩΣ για τη δημιουργία « τράπεζας γης» .
Τις περισσότερες φορές για τους παραπάνω και άλλους τυχόν λόγους , οι δήμοι , περιστασιακά και αποσπασματικά προβαίνουν σε κάποι αγορά οικοπέδου. Το οποίο , μπορεί στοιχειωδώς να πληροί τα κριτήρια για την ανέγερση του κτιρίου που θέλει ο δήμος , αλλά να είναι σε ακατάλληλο σημείο.
Πριν λίγες ημέρες λοιπόν ο δήμος Πειραιά, ανακοίνωσε ότι θα κατασκευάσει βρεφονηπιακό σταθμό , επάνω σε οδική αρτηρία με βαρύτατο υπερτοπικό κυκλοφοριακό φόρτο. Σε δρόμο που αποτελεί έναν από εκείνους που χρησιμοποιούν φορτηγά και νταλίκες .
Συγκεκριμένα το οικόπεδο – που στο παρελθόν χρησίμευε ως αποθηκευτικός χώρος γνωστής κατασκευαστικής εταιρίας και το οποίο αγόρασε ο δήμος έναντι 700.000 ευρώ- βρίσκεται επί των οδών Μουτσοπούλου 88 και Παπαγεωργακοπούλου.
Ο ίδιος ο δήμος κάνει λόγο « για εξαιρετικά θετική εξέλιξη»! Και προσθέτει: «Στόχος είναι η δημιουργία μεγάλων έργων υποδομής και στις συνοικίες, τα οποία αναβαθμίζουν τις γειτονιές και βελτιώνουν την καθημερινότητα των Πειραιωτών».
Τώρα για ποια «βελτίωση» και « αναβάθμιση» μπορεί να γίνεται λόγος από την ηχορύπανση και ρύπανση-και όποιων άλλων ΚΙΝΔΥΝΩΝ- των χιλιάδων οχημάτων που θα διέρχονται αδιάλειπτα μπροστά από τον σταθμό;