
Στο Δήμο Σκύδρας οι εξετάσεις ανίχνευσης κορωνοϊού συνεχίζονται το Φεβρουάριο , με την Κινητή Ομάδα Υγείας του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας να βρίσκεται στο Δημαρχείο (πλαϊνή είσοδος αίθουσας Δημοτικού Συμβουλίου) για την εξέταση κάθε ενδιαφερόμενου, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022, από τις 09:30΄ έως τις 14:30΄.
Για τις επόμενες Παρασκευές όμως, δηλ. 11, 18 και 25 Φεβρουαρίου 2022 οι ώρες εξετάσεων θα είναι: 11:30΄έως 15:30’.
Οι εξεταζόμενοι μπορούν να είναι ηλικίας από πέντε ετών, θα πρέπει να δηλώσουν τον Α.Μ.Κ.Α. τους και να εφαρμόζουν όλα τα οριζόμενα από τις αρμόδιες αρχές μέτρα υγιεινής κι ασφάλειας για τον περιορισμό της μετάδοση του ιού.
Σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής του προγράμματος, θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση.




