Η περίφημη υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, είναι ένα εμβληματικό έργο όχι μόνο για τον Πειραιά, αλλά για ολόκληρη την Αττική, το οποίο αποτελεί διαχρονικό αίτημα της πόλης.
Δεν πρόκειται για ένα τοπικό ζήτημα, αλλά για ένα μεγάλο έργο υποδομής καθώς δεν αφορά μόνο στη λειτουργία του Δήμου Πειραιά, αφορά κυρίως στη λειτουργία του μεγάλου και ταχέως αναπτυσσόμενου λιμανιού της χώρας, από το οποίο διέρχονται πολλά εκατομμύρια άνθρωποι με τα αντίστοιχα οχήματα ετησίως, με την πόλη μας να δέχεται σημαντική επιβάρυνση σε κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό επίπεδο, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο δήμαρχος , Γιάννης Μώραλη.
Σύμφωνα μάλιστα με τον οποίο είναι λοιπόν ένα έργο εθνικής εμβέλειας και κομβικής σημασίας με άκρως θετικό πρόσημο.
Ωστόσο ερωτηματικά προκύπτουν από την εμπλοκή -συμμετοχή της ιδιωτικής εταιρίας Dimand στις σχετικές διεργασίες -διαβουλεύσεις δήμου -υπουργείου και εμπλεκόμενων κρατικών φορέων.
Ποιος την επέλεξε-προσκάλεσε;Με ποια διαδικασία;Ποιος ο ρόλος της ; Είναι μερικά από τα (πρώτα) ερωτήματα που απαιτούν απάντηση.