“ Από χίλια μύρια κύματα φαίνεται, ότι θα περάσει η έλευση του τρένου στην Πάτρα” , καταγγέλλει σ΄ ανακοίνωση του, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης” ‘Ωρα Πατρών”, Γιώργος Ρώρος.
Ο κ. Ρώρος επισημαίνει όσα “ έλεγε ο υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής για να ροκανίζει το χρόνο”, ότι “ τη μια το έργο είναι φαραωνικό, την άλλη θέλουν μετρό, μετά ότι δεν υπάρχει μελέτη, ωριμότητα και χρηματοδότηση”,
Το αποτέλεσμα, είναι υπογραμμίζει , η Πάτρα , “ να μένει χωρίς βασικές υποδομές και δεν μπορεί να παίξει το μητροπολιτικό της ρόλο. Χωρίς σύνδεση με τρένο, με την Πατρών-Πύργου μετέωρη, το εμπορικό τμήμα του λιμανιού σε στασιμότητα, με τη βιομηχανική ζώνη χωρίς οδική και σιδηροδρομική σύνδεση αλλά και χωρίς νερό .Υποδομές που θα έφερναν ανάπτυξη, τουρισμό, κρουαζιέρα αποτελούν μόνο μέρος μακροχρόνιων συζητήσεων άνευ αποτελέσματος”.
Σύμφωνα με την “’Ωρα Πατρών” , “ η υπογειοποίηση του τρένου από το Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο συναντά εμπόδια από την Κομισιόν”…
Και το αποδίδει στο ότι “ προφανώς αυτοί που κατέθεσαν τον φάκελο της υπογειοποίησης, ούτε το πίστεψαν, ούτε το προώθησαν. Αυτό φαίνεται από τις δηλώσεις του πρώην Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ κ. Σπηλιόπουλου ότι για το κομμάτι αυτό “είχα φέρει εκπρόσωπο της Κομισιόν στην Πάτρα για να δει από κοντά τη γραμμή και είχα διαπιστώσει ότι σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν δεκτό για καθαρά οικονομοτεχνικούς λόγους”.
Προφανώς το Υπουργείο τα γνωρίζει όλα αυτά και ροκανίζει το χρόνο μία και μπαίνουμε σε προεκλογική περίοδο.
Άλλωστε το έργο δεν προχωρά ακόμα και στην γραμμή έως το Αίγιο, που έγιναν εγκαίνια τον Μάιο 2019, χωρίς στη συνέχεια να λειτουργήσει”.
Σύμφωνα με τον κ. Ρώρο , “ οι συνεχείς αναβολές στα ραντεβού του κ. Καραμανλή προς την πόλη και η αόριστη υπόσχεση, ότι το έργο θα είναι έτοιμο το 2026 υποδεικνύει ότι δεν υπάρχει ζέση και ενδιαφέρον”.
Κατά τον κ. Ρώρο επίσης , “ απέναντι σε αυτή την πολιτική που εκφράζεται από την κυβέρνηση και τον υπουργό, ο δήμαρχος Πατρέων κ. Πελετίδης δεν εμφανίζεται διεκδικητικός και μαχητικός όπως ήταν με την προηγούμενη κυβέρνηση. Αρκείται σε φιλοφρονήσεις, φωτογραφίες και χαμόγελα με τον Υπουργό. Έφτασε μάλιστα στο σημείο σε συνέντευξη τύπου να πει ότι νιώθει ικανοποιημένος που το έργο θα παραδοθεί το ’26 μόνο που δε ρώτησε για ποιο ’26 μίλαγε ο κ. υπουργός…
Αρκείται σε αψιμαχίες και επαναστατική γυμναστική για να δικαιολογήσει την ανερμάτιστη, αδιέξοδη πολιτική του.
Και οι δύο, κυβέρνηση και Δημοτική αρχή Πάτρας, ροκανίζουν το χρόνο μιας και είναι προεκλογική περίοδος. Αρκούνται στην αόριστη υποσχεσιολογία..
Κάνει πλάτες στην κυβέρνηση και στον υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή, τον παραδίδουμε στην κρίση του πατραϊκού λαού.
Εμείς θα διεκδικήσουμε την υλοποίηση της ομόφωνη απόφασης που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο για την υπογειοποίηση του τρένου, εδώ και τρία χρόνια” καταλήγει αναφέροντας στην ανακοίνωση του , ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης” ‘Ωρα Πατρών”, Γιώργος Ρώρος.

Προηγούμενο άρθροΑπό τους πιο φωτεινούς δρόμους έγινε η Κηφισίας.Led και σ΄ άλλες λεωφόρους
Επόμενο άρθροΘέλουν τον Καρύδη να είναι υποψήφιος βουλευτής