Crash test για την ενότητα της αυτοδιοικητικής παράταξης της ΝΔ είναι η σημερινή μέρα του συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, στην Αλεξανδρούπολη. Η αναμενόμενη ομιλία του Δημάρχου Βούλας-Βάρης -Βουλιαγμένης , Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, θα σηματοδοτήσει και τις εξελίξεις .Αλλά και τις προθέσεις του για ποια στάση θα τηρήσει στην έκδοση της τελικής απόφασης του Συνεδρίου … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο διχασμός φέρνει και τη διάσπαση στην παράταξη της ΝΔ στο συνέδριο της ΚΕΔΕ;- Κινητοποιήσεις ζητούν οι δήμαρχοι του ΠΑΣΟΚ-Μεγάλη η συμμετοχή στην « πράσινη» Ολομέλεια με Ανδρουλάκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί