
Όλο και περισσότερο πληθαίνουν οι αναρτήσεις στα social media του Παλαιού Φαλήρου ,για την κατάσταση στην οποία έχει αφεθεί η πασίγνωστη παραλία της.
Οι αναρτήσεις , είναι ιδιαιτέρως επικριτικές για τη Δημοτική Αρχή Φωστηρόπουλου.
Όχι άδικα θα πουν πολλοί , υπενθυμίζοντας ότι ήταν κάποτε το « στέμμα» της « Αθηναικής Ριβιέρας»,.
Τώρα ούτε καν ” ΓΑΛΑΖΙΑ ΣΗΜΑΙΑ” δεν παίρνει.
Και όπως γράφουν μεταξύ άλλων δημότες « τώρα όλα, εγκαταλελειμμένα και διαλυμένα. Η Βιώσιμη Ανάπτυξη που επικαλούνταν κάποιοι, πνίγηκε στις λάσπες, στις ακαθαρσίες και στα λύματα».





