Η καλή προετοιμασία και διαρκής ετοιμότητα του μηχανισμού του Δήμου Πεντέλης ελαχιστοποίησαν τα προβλήματα από την πρόσφατη πρωτοφανή νεροποντή. Πιο συγκεκριμένα:
• Είχαν καθαριστεί έγκαιρα τα φρεάτια αποχέτευσης ομβρίων
• Όλες οι υπηρεσίες του Δήμου, το εθελοντικό κλιμάκιο πολιτικής προστασίας, καθώς και τα ιδιωτικά συνεργεία καθαρισμού των φρεατίων και οδοκαθαρισμού, ήταν σε επιφυλακή και έκαναν άμεσες παρεμβάσεις όπου ήταν αναγκαίο, κατά τη διάρκεια του φαινομένου,
Κάποιοι αγωγοί αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ, παρουσίασαν σε μερικά σημεία πρόβλημα. Κλήθηκε η ΕΥΔΑΠ και αντιμετώπισε το συμβάν.
Τέτοιου είδους πρόβλημα ,τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του δήμου , «προκαλείται από την αυθαίρετη και απερίσκεπτη ενέργεια λιγοστών πολιτών, να συνδέσουν την αποχέτευση ομβρίων των οικιών τους, με το δίκτυο αποχέτευση λυμάτων. Ο Δήμος Πεντέλης και η ΕΥΔΑΠ προχωρούν σε συντονισμένες ενέργειες για την αντιμετώπιση του ζητήματος αυτού».

Τέλος κατά τη διάρκεια του φαινομένου ο Δήμος έκανε χρήση της εφαρμογής για την πολιτική προστασία, Gi-Polis και ενημέρωνε σχετικά τους πολίτες.
Η Δήμαρχος Πεντέλης Δήμητρα Κεχαγιά δήλωσε σχετικά:
«Έχει καταστεί σαφές, ότι οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν με εκδήλωση καιρικών φαινομένων ιδιαίτερης έντασης που δεν υπήρχαν παλαιότερα. Παρόλα αυτά στην πρόσφατη κακοκαιρία καταφέραμε να αντιμετωπίσουμε με επάρκεια την πρωτοφανή νεροποντή που έπληξε την Αττική, χάρη στην έγκαιρη προετοιμασία μας, στην καλή μας οργάνωση, αλλά κυρίως χάρη στην αποτελεσματικότητα των στελεχών μας και των εθελοντών μας. Τους συγχαίρω για ότι έκαναν και τους ευχαριστώ θερμά, για την καθοριστική συμβολή τους στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε άμεσα τις όποιες έκτακτες και δύσκολες καταστάσεις».