Το δίκαιο αίτημα της επιβράβευσης έμπρακτα από την κυβέρνηση των συνεπών και επιμελών Περιφερειών και Δήμων , που τα προηγούμενα χρόνια αντιστάθηκαν σε ψηφοθηρικές λογικές και διαχειρίστηκαν με σύνεση και απόλυτη διαφάνεια τα οικονομικά τους , με αποτέλεσμα σήμερα να παραμένουν εύρωστοι παρά την κρίση και τις περικοπές , επαναφέρει με ένταση , ο Περιφερειάρχης Αττικής , Γιάννης Σγουρός .
Ο κ. Σγουρός , που ως Νομάρχης Αθηνών είχε δημιουργήσει ένα τεράστιο αποθεματικό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ , με τη χρηστή διοίκησή του ( από οικονομικές εκπτώσεις στα έργα , περιορισμό της σπατάλης , εξοικονόμηση πόρων από τα λειτουργικά κ.α ) σ΄αντίθεση με τις υπόλοιπες τρεις πρώην Νομαρχίες της Αττικής , απαιτεί να υπάρξουν για αυτές τις περιπτώσεις θετικά μέτρα κι όχι μόνο όπως συμβαίνει για τους υπερχρεωμένους Δήμους .
Ο Περιφερειάρχης Αττικής , εξέφρασε τη θλίψη του , γιατί στο « «σχέδιο σωτηρίας» των υπερχρεωμένων ΟΤΑ από το Υπουργείο δυστυχώς και πάλι απουσιάζει ένα «σχέδιο επιβράβευσης» των συνεπών και επιμελών ΟΤΑ».
Ο κ. Σγουρός καταγγέλλει ότι « στο όνομα μιας επίπλαστης ισότητας, θυσιάζεται η αξιολόγηση, η αξιοκρατία και η επιβράβευση των ΟΤΑ που παρουσιάζουν θετικό έργο».
Σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Αττικής, έτσι « λείπει το κίνητρο για έναν ΟΤΑ να καταβάλλει πρόσθετες προσπάθειες για εξορθολογισμό και επίτευξη των στόχων, όταν γνωρίζει ότι στο τέλος τα όποια χρέη του θα καλυφθούν.
Πάλι, αναφέρει , λειτουργούμε χωρίς κριτήρια, χωρίς πρόγραμμα και χωρίς μέθοδο. Πάλι προσθέτουμε έναν επιπλέον έλεγχο, χωρίς να έχουμε αξιολογήσει την αποδοτικότητα όλων των προηγούμενων ελέγχων που έχουμε θεσμοθετήσει, αφήνοντάς τους όλους να λειτουργούν σωρευτικά και εν τέλει, σε βάρος του πραγματικού ελέγχου. Πάλι κοιτάζουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος».
Ο κ. Σγουρός , στην πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου , κάλεσε όλες τις παρατάξεις να τοποθετηθούν επ΄αυτού και να πάρουν θέση.





