Αρχική ΕΙΠΑΝ ΕΙΠΑΝ 4 Σεπτεμβρίου 2018 - 8:47μμ 239 Γ. Πατούλης , πρόεδρος ΚΕΔΕ: Η Αθήνα θα πρέπει να γίνει η ατμομηχανή ανάπτυξης της χώρας. ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ