Γ. Κωνσταντάτος , δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης: Το νέο Μητροπολιτικό Πάρκο έκτασης 2.000 στρεμμάτων περίπου θα δημιουργηθεί στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού, θα είναι δημόσιο σε όλους

Προηγούμενο άρθροΞεκίνησε η «ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ»  στο δήμο  Συκεών – Νεάπολης
Επόμενο άρθρο   Νέοι ορίζοντες διανοίγονται για τις Σέρρες από τη συνεργασία του ΤΕΙ με το Αυτοκινητοδρόμιο