Αρχική ΕΙΠΑΝ ΕΙΠΑΝ 6 Σεπτεμβρίου 2018 - 1:41πμ 260 Γ. Κωνσταντάτος , δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης: Το νέο Μητροπολιτικό Πάρκο έκτασης 2.000 στρεμμάτων περίπου θα δημιουργηθεί στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού, θα είναι δημόσιο σε όλους ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ