DHMARXEIO BRILISSION  Καμία πρόθεση δεν έχει ο Δήμος Βριλησσίων να μεταβιβάσει το δίκτυο ύδρευσης του στην ΕΥΔΑΠ, όπως ξεκαθάρισε ο Δήμαρχος Κωνσταντίνος Ιωαννίδης σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.          Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Ξένου Μανιατογιάννη, ο Δήμαρχος τόνισε ότι το δίκτυο δεν μεταβιβάζεται όχι μόνο επειδή δεν συμφέρει το Δήμο, αλλά και γιατί τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει επενδύσεις από το ΕΣΠΑ, με αποτέλεσμα να απαγορεύεται εκ του νόμου η μεταβίβαση του δικτύου για αρκετά ακόμα χρόνια.

Προηγούμενο άρθροΞεκινά η ανάπλαση της Αγ. Ιωάννου στην Αγ. Παρασκευή
Επόμενο άρθροΝα σταματούν τα περιπολικά στα φανάρια και να τηρούν τον ΚΟΚ ακόμα και όταν μεταφέρουν κρατουμένους (!), ζητεί η Δημοτική Αρχή Κασιμάτη