d.s. psyxiko

Προσπάθειες προκειμένου να τηρείται ο κανονισμός, τουλάχιστον ως προς το χρόνο των τοποθετήσεων των Δημοτικών Συμβούλων, έκανε για μια ακόμα φορά σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Φιλοθέης – Ψυχικού, η Πρόεδρος Κατερίνα Αλεξοπούλου.

«Έχουμε ψηφίσει έναν κανονισμό, τον οποίο τον έχουμε κάνει, μην ονομάσω τι» είπε χαρακτηριστικά και κάλεσε τα μέλη του Σώματος που τον…έχουν ψηφίσει και …αντιδρούν, να τον διαβάσουν.

Προηγούμενο άρθροΥψηλή απορροφητικότητα του ΕΣΠΑ από την Περιφέρεια Β. Αιγαίου
Επόμενο άρθροΠριμοδοτήσεις για καλύτερη σύνδεση με Μπάρι, Πρίντεζι, Ανκόνα και Βενετία διεκδικεί η Κέρκυρα