Ειδικό πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχόλησης στην περιοχή της, που κατέχει στα « σκήπτρα» στην ανεργία , απαιτεί από την κυβέρνηση από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
Η Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας είναι η 5η ,στην Ευρώπη Περιφέρεια, στην ανεργία, ανεργία η οποία στους νέους ανέρχεται στο ποσοστό 72,5%. Αυτά τα θλιβερά στοιχεία αποτελούν θηλιά στην ανάπτυξη της, αλλά ταυτόχρονα δηλώνουν τη μεγάλη αδικία σε σχέση με την προσφορά της Περιφέρειάς μας στην Εθνική Οικονομία.
Εκτός αυτών και η κατανομή των Ευρωπαϊκών κονδυλίων δεν ευνοεί την Περιφέρειά της , λόγω της ΔΕΗ, με αποτέλεσμα σε πολλές δράσεις να εξαιρείται και στις υπόλοιπες να έχει πολύ μικρή συμμετοχή.





