Τη βούλησή τους για περαιτέρω σύσφιξη σχέσεων μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ουκρανίας εξέφρασαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης και ο Πρέσβης της Ουκρανίας στην Αθήνα, Shkurov Volodymyr, κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο Δημάρχου, παρουσία και του Εντεταλμένου Συμβούλου για θέματα Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρου Πέγκα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Γιάννης Μπουτάρης επεσήμανε ότι μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της πόλης Δνιπροπετρόβσκ (DNIPROPETROVSK) της Ουκρανίας έχει υπογραφεί Σύμφωνο Φιλίας – Συνεργασίας και πρότεινε να υπογραφεί Σύμφωνο Φιλίας – Συνεργασίας και με την Οδησσό, που είναι πόλη άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία του ελληνισμού.
Από την πλευρά του, ο Πρέσβης της Ουκρανίας εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την πρόταση του Δημάρχου και πρότεινε, επίσης, τη διοργάνωση ζωγραφικής έκθεσης που αφορά στη σπάνια τεχνική «Πετρικίβκα», σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης το Σεπτέμβριο 2013.
Επιπλέον, συζητήθηκε η δυναμική ανάπτυξης συνεργασίας στους τομείς της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού.





