Tο εξαιρετικά σοβαρό και σημαντικό θέμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης, των ατυχημάτων και δυστυχημάτων και της αναγκαιότητας ενός νέου κυκλοφοριακού χάρτη στην πόλη του Αγίου Δημητρίου, έθεσε ο Γιώργος Παπατριανταφύλλου , επικεφαλής της παράταξης, « Αγαπάμε την Πόλη μας τον Άγιο Δημήτριο» στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου .
Ο κ. Παπατριανταφύλλου , επισήμανε την αναγκαιότητας ύπαρξης επιμέρους Επιχειρησιακών Σχεδίων, ως προϋπόθεση της αποτελεσματικής και ορθής υλοποίησης σημαντικών και αναγκαίων έργων.
Στην τοποθέτηση-εισήγηση του , ανάφερε τα εξής :
✅ “Κυκλοφοριακό – μποτιλιάρισμα, ατυχήματα και δυστυχήματα, θέσεις στάθμευσης, στην πόλη του Αγίου Δημητρίου. Το σχέδιο, η επιδείνωση της κατάστασης τα επόμενα χρόνια. Σχέδιο και ορατοί κίνδυνοι.”
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη μας με σταθερό ρυθμό επιδεινώνεται.
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο μποτιλιάρισμα στους κεντρικούς και όχι μόνο δρόμους.
✅ Το έργο της Αγίου Δημητρίου.
Η Αγίου Δημητρίου έγινε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα για την πόλη.
Από το ξεκίνημα του κακού και μη εγκεκριμένου αυτού έργου, είχαμε εκφράσει τις αντιρρήσεις μας για την άστοχη εκτέλεση επισημαίνοντας πως πρωτίστως δεν δίνει τη δυνατότητα να διέρχονται τα οχήματα ανάγκης, ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, οχήματα επέμβασης κλπ , ενώ με την αρωγή των μηχανικών της παράταξης μας προβλέψαμε και καταγγείλαμε την απίστευτη ταλαιπωρία που θα υποστούν οι συμπολίτισσες και οι συμπολίτες μας από το μποτιλιάρισμα που τελικά επιδείνωσε τη συμφόρηση και σε όλους τους οδικούς άξονες της πόλη μας και παράλληλα την “καθίζηση” της αγοράς από τις ελλιπείς θέσεις στάθμευσης και την αποφυγή της λεωφόρου από τους πολίτες λόγω της συμφόρησης.
✅ Ατυχήματα – Δυστυχήματα.
Μεγάλο, θλιβερό και επικίνδυνο το θέμα των αυξανόμενων ατυχημάτων και δυστυχημάτων στην πόλη μας, στις πολύ επικίνδυνες διασταυρώσεις, τις οποίες και χαρακτηρίζω “καρμανιόλες”, οι οποίες στερούνται κατάλληλης σήμανσης, τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών και ελλιπή ορατότητα των οδηγών λόγω φυσικών και μη εμποδίων. Επίσης η κακή κατάσταση του οδοστρώματος συντελεί στην πρόκληση των ατυχημάτων.
✅ Κίνηση, κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Βασικοί παράγοντες της αυξανόμενης κίνησης είναι:Η κακή ρύθμιση των απαγορεύσεων οι οποίες έχουν γίνει άναρχα.Η έλλειψη υποδομών στάθμευσης.Η απουσία σχεδίου αποσυμφόρησης με νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Βασικοί οδικοί άξονες με επικινδυνότητα.
Οδός Σουλίου, στην οποία οδό η στενότητα της δημιουργεί ασφυκτικές και επικίνδυνες καταστάσεις για τους πεζούς οι οποίοι ακροβατούν σε πολύ στενά και σε σημεία ανύπαρκτα πεζοδρόμια (απέναντι από την Γενναίου Κολοκοτρώνη), ενώ καθημερινά εκατοντάδες γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί προσέρχονται με επικινδυνότητα στις σχολικές μονάδες, 7ο δημοτικό, 12ο νηπιαγωγείο, 5ο γυμνάσιο, 9ο δημοτικό, 6ος βρεφονηπιακός σταθμός.
Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου, σε όλες τις διασταυρώσεις οι οποίες έχουν ανεπαρκή σήμανση και όχι έντονης προειδοποίησης.
Όθωνος στη διασταύρωση με Δράμας όοπυ σχεδόν καθημερινά έχουμε ατυχήματα και δυστυχήματα
Οδός Δράμας σε όλο τον άξονα με ιδιαίτερη επισήμανση στο περίφημο γεφυράκι
Οδός Πριάμου, σε όλο τον άξονα, σε όλες τις διασταυρώσεις, ειδικά στη διασταύρωση με Γράμμου χάνεται η ορατότητα
Κυμοθόης και Βουλιαγμένης, όπου εμπόδια δεν επιτρέπουν την ορατότητα στους οδηγούς στη Λεωφόρο ΒουλιαγμένηςΟδός Αργοστολίου, στην οποία οδό υπάρχουν συγκεντρωμένες οι περισσότερες σχολικές μονάδες της πόλης μας.
Καπετανάκη, σε όλο το μήκος με έμφαση στην είσοδο / έξοδο του 3ου λυκείου (ΓΕΛ) Αγίου Δημητρίου
Eκτιμώ απροστάτευτοι όλοι οι οδικοί άξονες στις εισόδους των σχολικών μονάδωνΑνεξέλεγκτη κατάσταση.
Εμποδιζόμενη κυκλοφορία από την άναρχη στάθμευση
✅ Καμία διευκόλυνση των ατόμων με κινητικά προβλήματα
✅ Σήμανση ανεπαρκής ή και ακατάλληλη
✅ Έλλειψη Σ.Ε.Σ (Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης). Στους σταθμούς ΜΕΤΡΟ η κατάσταση είναι απελπιστική τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες
✅ Στο μέλλον.η επένδυση του Ελληνικού θα φέρει πολύ περισσότερο κόσμο οι οδικοί μας άξονες θα επιβαρυνθούν πολύ
Οι επιπτώσεις:
✅ Στο περιβάλλον και στην επιδείνωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
✅ Στην ποιότητα ζωής της καθημερινότητας
Σφάλματα.
✅ Ούτε ένα μέτρο ποδηλατικού δικτύου
✅ Απουσία σχεδίου δημιουργίας δημοτικών parking
Προτάσεις της δημοτικής μας παράταξης:
✅ Σ.Ε.Σ (Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης)
✅ Αύξηση και καλύτερο δίκτυο δημοτικής συγκοινωνίας
✅ Δημοτικούς χώρους στάθμευσης
✅ Αποσυμφόρηση οδών μέσω εναλλακτικών οδικών διαδρομών
✅ Ποδηλατικό δίκτυοΜικροκινητικότητα
✅ Change your driving Behavior CDB program
Ατυχήματα – Δυστυχήματα.
✅Η πόλη μας πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα πρός την κατεύθυνση της αύξησης ασφάλειας των πεζών και των οδηγών.
Η Ευρωπαϊκή οδηγία.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή οδηγία, στα σημεία επαναλαμβανόμενων συγκρούσεων οχημάτων ή γενικότερα ατυχημάτων, οι αρχές θα πρέπει να λάβουν μέτρα, διότι απομακρύνεται το ενδεχόμενο του ανθρώπινου λάθους και οι κύριες αιτίες συγκλίνουν σε σφάλματα ρύθμισης της κυκλοφορίας των σημείων αυτών.
✅Στον Άγιο Δημήτριο έχουμε πολλά συγκεκριμένα σημεία στα οποία τα ατυχήματα και οι συγκρούσεις είναι επαναλαμβανόμενα.
✅Στην οδό Πριάμου σχεδόν σε όλες τις διασταυρώσεις.
✅Πριάμου και Γράμμου έχουμε σχεδόν καθημερινά ατυχήματα και συγκρούσεις οχημάτων.
✅Όθωνος και Δράμας επίσης
✅Στην έξοδο της οδού Κυμοθόης στη λεωφόρο Βουλιαγμένης η ορατότητα είναι σχεδόν μηδενική Και σε πολλές ακόμα διασταυρώσεις.
Προτάσεις της παράταξης μας.
✅Μέτρα και ρυθμίσεις ανάσχεσης της ταχύτητας.
✅Εμφανείς σηματοδότηση.
✅Τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών.
✅Αλλαγές των κυκλοφοριακών ροών.
✅Βελτίωση της ασφάλτου και του οδοστρώματος.
✅Change your driving Behavior CDB program.
Η δημοτική μας παράταξη έχει παραδώσει ένα πλήρες αλλά το σημαντικότερο, πλήρως τεκμηριωμένο σχέδιο για την αποσυμφόρηση της κίνησης και την οδική ασφάλεια στην πόλη του Αγίου Δημητρίου.
✅Μεταξύ των προτάσεων ήταν το σχέδιο πεζοδρόμησης της Αγίου Δημητρίου από την 25ης Μαρτίου έως τη Λουκή Ακρίτα, 2 χρόνια πριν το εντοπίσει στις ανακοινώσεις μας και το υιοθετήσει η σημερινή διοίκηση.
✅Η διαφορά μας πέραν της αρχικής σύλληψης της ιδέας είναι πως το σχέδιο μας, προϊόν μελέτης εξειδικευμένων μηχανικών, με πλήρη τεκμηρίωση, έως και την χρηματοδότηση του έργου.
✅Στο πρόγραμμα μας από τον Σεπτέμβριο του 2021 πρώτη δημόσια Ανακοίνωση σε εκδήλωση της παράταξης μας είχαμε ανακοινώσει την πρόθεση μας για ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ από την 25ης Μαρτίου έως τη Λουκή Ακρίτα. 8 μήνες μετά εξειδικεύσαμε το σχέδιο μας με τη μελέτη 2 μηχανικών – συνεργατών μας το οποίο περιελάμβανε την πεζοδρόμηση, την ανάδειξη του ιστορικού κέντρου, την ανάπλαση της πλατείας Αγίου Δημητρίου, ευρείς χώρους βάδισης, διασκέδασης, αναψυχής , εξαγορά του οικοπέδου της οδού Καλλιφρονά και κατασκευή υπογειοποιημένου parking 140 και πλέον θέσεων, διπλής κατεύθυνσης οι : 25ης Μαρτίου και η Κων. Καραμανλή, δημιουργία οικοσυστήματος παραδοσιακών επιχειρήσεων εστίασης με αναφορά στην ιστορία της πόλη μας και πολλά ακόμα.
✅ Κατόπιν ενδελεχούς και πλήρως τεκμηριωμένης έρευνας, οι συνεργάτες μας εντόπισαν δημοτικούς χώρους και ιδιωτικούς προς απαλλοτρίωση οι οποίοι θα μπορούσαν να δώσουν κοντά στις 1000 (χίλιες) θέσεις, προς δημιουργία δημοτικών θέσεων parking».

Προηγούμενο άρθροΗ καύση απορριμμάτων στο Δημοτικό Συμβούλιο Μαρκοπούλου