
Ο Δήμος Ασπροπύργου θα συνδιοργανώσει με το Δίκτυο Πόλεων με Λίμνες και θα φιλοξενήσει Ημερίδα και την Ετήσιας Γενικής Συνέλευση του Δικτύου, την Παρασκευή 9 Μαΐου.
Ως νέο και ενεργό μέλος του Δικτύου ο Δήμος Ασπροπύργου , « επιβεβαιώνει την προσήλωσή του στην προστασία και βιώσιμη διαχείριση των φυσικών υδάτινων πόρων, καθώς και στη συμμετοχή σε πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και βιώσιμης ανάπτυξης».
Η Ημερίδα φέρει τον τίτλο: «Ζωντανές λίμνες, ακμάζουσες κοινότητες: Καινοτομίες για τη βιώσιμη διαχείρισή τους. Γιορτάζοντας την Ημέρα της Ευρώπης με όραμα τη βιώσιμη διαχείριση των λιμνών»
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία για την πραγματοποίηση της ημερίδας, δεν επιλέχθηκε τυχαία, καθώς συμπίπτει με την Ημέρα της Ευρώπης, ενισχύοντας τον συμβολισμό της ενότητας, της συνεργασίας και της κοινής ευθύνης για το περιβάλλον και το μέλλον που ενσωματώνει η ημέρα της Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης θα συζητηθούν σημαντικά θέματα, όπως:
– Παρουσιάσεις των νέων Δήμων-μελών του Δικτύου.
– Παρουσίαση δράσεων του Δικτύου για το 2024
– Έγκριση Ισολογισμού και Απολογισμού οικονομικού έτους 2024
– Απαλλαγή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου για την οικονομική διαχείριση του 2024
– Έγκριση Προϋπολογισμού για το 2025
Με την ένταξή του στο Δίκτυο, ο Δήμος Ασπροπύργου κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της ανάδειξης της λίμνης Ρειτών που αποτελεί φυσικό πλούτο του τόπου του, αλλά και της προώθησης της διαδημοτικής συνεργασίας σε θέματα κοινού περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.




