
Οποιοσδήποτε κάνει μια βόλτα οπουδήποτε στη Νίκαια , θα διαπιστώσει όπου κι αν στρέψει το βλέμμα του , παρανομία και αυθαιρεσία . Έναν πραγματικό « βιασμό» της ίδιας της πόλης:
Δρόμοι και πεζοδρόμια απροσπέλαστα παντελώς για τον οποιοδήποτε .
Μετατροπή κεντρικών οδικών αρτηριών σε υπαίθριες εκθέσεις αυτοκινήτων –μοτοσυκλετών
Απορρίμματα και ογκώδη έξω από κάδους υπερχειλισμένους
Πολλά κτίρια ετοιμόρροπα , χωρίς κανένα μέτρο προστασίας των διερχομένων και περιοίκων
Κι αυτά κυρίως στη Νίκαια . Γιατί στο Ρέντη , η ανομία στη χρήση του δημόσιου χώρου είναι ακόμη πιο χειρότερη . Θυμίζει πραγματικά τριτοκοσμική χώρα.
Για όλα αυτά βεβαίως έχει ευθύνη ο Δήμος . Κυρίως ο προηγούμενος δήμαρχος , Γιώργος Ιωακειμίδης .
Ωστόσο άμοιρος σημαντικών ευθυνών δεν είναι ο νυν, Κώστας Μαραγκάκης .
Διότι, επί χρόνια υπήρξε εξέχων στέλεχος της Δημοτικής Αρχής Ιωακειμίδη.
Επίσης οι περισσότεροι από τους σημερινούς αντιδημάρχους του , ήταν κι εκείνοι εξέχοντα μέλη της ηγεσίας του δήμου και κυρίως και « αρμόδια» γι αυτό το θέμα .




