Στόχος, όπως έγινε γνωστό είναι να δοκιμαστεί στην πράξη το σύστημα πριν τεθεί σε πλήρη λειτουργία, και αποδοθεί σε χρήση σε όλους τους δημότες και επισκέπτες της πόλης.
Οι προσωρινοί, αλλά και οι μελλοντικοί χρήστες μπορούν να παραλαμβάνουν ποδήλατα από τους σταθμούς, αφού προηγηθεί διαδικασία εγγραφής με μία επίσκεψη στο Δημαρχείο με την αστυνομική τους ταυτότητα, εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Εκεί λαμβάνουν τα συνθηματικά τους και τους απαραίτητους κωδικούς για την παραλαβή ποδηλάτου από τους Σταθμούς.
Το Σύστημα είναι ανοικτό για χρήση σε οποιονδήποτε κάτοικο ή επισκέπτη της πόλης μας, αρκεί να είναι 18 ετών και άνω. Οι χρήστες μπορούν να παραλαμβάνουν ποδήλατο από οποιονδήποτε Σταθμό θέλουν και να το αφήνουν σε οποιονδήποτε Σταθμό. Σταθμοί βρίσκονται στα ακόλουθα σημεία:
Δημαρχείο
Πάρκο Κολοκοτρώνη
Άργους & Χαριλάου Τρικούπη
Πλατεία Εθνοσυνέλευσης (συνοικισμός «Πρόνοια»)
Η χρήση του Συστήματος στο αρχικό του στάδιο είναι δωρεάν.
Κάθε χρήση κοινόχρηστου ποδηλάτου δεν μπορεί να ξεπερνά τις 3 ώρες.





