
Το υπουργείο Τουρισμού διοργανώνει Συνέδριο με θέμα «Η Ερασιτεχνική Αστροπαρατήρηση στα Γεωπάρκα της Ανατολικής Μεσογείου, ως εναλλακτική μορφή τουρισμού»,την Τρίτη 22 και Τετάρτη 23 Νοεμβρίου, στη Σητεία Κρήτης
Στο πλαίσιο των διήμερων εργασιών του Συνεδρίου μεταξύ άλλων, θα γίνει ειδική αναφορά και παρουσίαση του έργου “GEOSTARS” από τους εταίρους του έργου, θα παρασχεθεί ένα σύντομο εκπαιδευτικό σεμινάριο σε θέματα αστροτουρισμού και μελέτης του διαστήματος, ενώ θα πραγματοποιηθεί και ξενάγηση στο Γεωπάρκο της Σητείας.




