
Τη βαθύτατη θλίψη του για την εισβολή στην Ουκρανία εξέφρασε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Μιλώντας) από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο κ. Ζέρβας τόνισε την ανάγκη «να σιγήσουν τα όπλα και οι όποιες διαφωνίες να λυθούν στο διπλωματικό τραπέζι των διαπραγματεύσεων».
«Έχουμε μια κατάφωρη παραβίαση κάθε κανόνα του Διεθνούς Δικαίου κι εμείς ως Έλληνες έχουμε κάθε λόγο να βρισκόμαστε με την πλευρά του Διεθνούς Δικαίου, με την ισχύ του δικαίου κι όχι με το δίκαιο του ισχυρού. Εμείς ως Έλληνες γνωρίζουμε καλά στο πετσί μας τι σημαίνει εισβολή και κατοχή. Εμείς οι Έλληνες αντιμετωπίσαμε κατά το παρελθόν μας εισβολή, αντιμετωπίζουμε ακόμη και σήμερα δυνάμεις που δεν δεσμεύονται από το Διεθνές Δίκαιο. Η Κύπρος είναι ακόμη κατεχόμενο ευρωπαϊκό έδαφος. Ξέρουμε λοιπόν πολύ καλά τι σημαίνει πόλεμος κι έχουμε εθνική, αλλά και ηθική υποχρέωση να είμαστε πάντοτε στο πλευρό της ειρήνης. Η εθνικά επωφελής στάση είναι ακριβώς αυτή», σημείωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, προσθέτοντας
: «Δεν κινούμαστε και δεν ενεργούμε με βάση συμπάθειες ή αντιπάθειες, αλλά πάντα με γνώμονα τη βαθιά και εμπεδωμένη στάση μας ως λαού υπέρ της ειρήνης, διαχρονικά. Δίκαιο και ειρήνη –αυτές είναι οι αξίες του ελληνισμού. Κι ένα παραπάνω μάλιστα, καθώς στα θέατρα των μαχών κατοικούν Έλληνες ομογενείς και μετράμε ήδη θύματα μεταξύ των αμάχων. Ενώνουμε κι εμείς τη φωνή μας με την παγκόσμια κοινότητα και απαιτούμε ειρήνη».




