
Με 21 ανέργους ηλικίας άνω των 55 σε θέσεις (10) εργατών πρασίνου,( 8 ) Διοικητικών υπαλλήλων, (1) οδηγού μεταφοράς δεμάτων και (2 )εργατών κοιμητηρίου, από το σχετικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ ,διάρκειας ενός έτους με δυνατότητα παράτασης για ακόμα ένα έτος, ενισχύθηκε ο δήμος Αγίου Δημητρίου .
Μετά την λήψη σχετικής απόφασης από την Δημοτική επιτροπή ο δήμος θα συμμετέχει συνολικά με 50 θέσεις εργαζομένων.
Αναλυτικά οι επόμενες προσλήψεις θα αφορούν 15 Καθαριστές κτιρίων, 5 φύλακες, 2 ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών, 4 εργάτες οδοκαθαρισμού, 1 ελαιοχρωματιστή, 1 Ηλεκτρολόγο και 1 Υδραυλικό.
Τους συμβασιούχους του προγράμματος καλωσόρισαν και τους ενημέρωσαν για τις νέες θέσεις εργασίας ο Δήμαρχος Στέλιος Μαμαλάκης και η Αντιδήμαρχος Διοίκησης Ελένη Κοντόγγονα.
Ο Δήμαρχος Στέλιος Μαμαλάκης ευχαρίστησε θερμά τους συμβασιούχους του προγράμματος επισημαίνοντάς ότι αποτελούν σημαντικούς συνεργάτες οι οποίοι συμβάλλουν καθοριστικά στην κάλυψη αναγκών σε νευραλγικούς τομείς όπως είναι η καθαριότητας. Τους ενημέρωσε ότι η πόρτα του θα είναι ανοιχτή προκειμένου να συζητήσουν θέματα που τους απασχολούν, ενώ παράλληλα ζήτησε για την ασφάλεια τους να λαμβάνουν όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας.




