
Για 17η χρονιά η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης – Περιφερειακή Ενότητα Έβρου διοργανώνει τη «Γιορτή Μελισσοκόμων & Οικοτεχνιών Νομού Έβρου» από την Παρασκευή 19 έως και την Κυριακή 21 Αυγούστου , στην Αλεξανδρούπολη και το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου και την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου στη Νέα Ορεστιάδα.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα και να συνομιλήσουν με τους παραγωγούς για τη διαδικασία παραγωγής και τυποποίησης.




