Αρχική ΕΙΠΑΝ ΕΙΠΑΝ 19 Δεκεμβρίου 2024 - 1:33πμ 195 NIKITAS KOTSIARIS PHOTOGRAPHY nik.qr Θ. Βασιλόπουλος, δήμαρχος Καλαμάτας :Σε λίγο θα μπαίνουμε στα Δημαρχεία και δεν θα βρίσκουμε άνθρωπο να λέμε καλημέρα. ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ