Ν. Μπάμπαλος, δήμαρχος Ηράκλειο Αττικής : Στα χρόνια που πέρασαν, πετύχαμε πολλά. Στα χρόνια που έρχονται, μαζί, θα πετύχουμε περισσότερα

Προηγούμενο άρθροΟ Ολυμπιακός βράβευσε το Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη
Επόμενο άρθροΤους το ξέκοψε ο Ασκούνης και τους προειδοποίησε με «πόλεμο» -Όχι στη μετατροπή της Πλατείας Νερού σε συναυλιακό χώρο