Με μια δαπάνη ολο κι όλο 45.000 ευρώ, η Δημοτική Αρχή Μπουτάρη , εξασφάλισε και γι αυτό το σχολικό έτος τη σίτιση (δεκατιανό) για 350 μαθητές , οι γονείς των οποίων είναι άποροι .
Την ίδια ώρα όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι Δήμοι , «συσκέπτονται», « συζητούν» , « αναζητούν» , « σχεδιάζουν» ή « διεκδικούν» . Με λίγα λόγια δεν πράττουν τίποτε .
Και δικαιολογία για ένα τόσο ευτελές ποσό δεν έχουν , όταν δαπανούν ( σπαταλούν;) πολλά περισσότερα για ψηφοθηριακές εκδηλώσεις





