Εγκαινιάστηκε το Σκοπευτήριο Μεσημερίου από τον Δήμαρχο Έδεσσας , Δημήτρη Γιάννου. Το Σκοπευτήριο Μεσημερίου δημιουργήθηκε σε παλιό χώρο ανεξέλεγκτης διάθεσης απορριμμάτων, μετά από παρεμβάσεις του Δήμου Έδεσσα και μέσα από τη συνεργασία με τους φορείς εκπροσώπησης των αθλητών της σκοποβολής.
Οι εκπρόσωποι της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας Ελλάδας δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από την παρέμβαση και τη λειτουργικότητα του χώρου, καθώς είχαν επισκεφθεί το χώρο πριν τη μετατροπή του σε Σκοπευτήριο και εξήρε τις προσπάθειες του Δήμου Έδεσσας και του Σωματείου Πρακτικής Σκοποβολής Νομού Πέλλας.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Έδεσσας ,αναφέρθηκε στη συνεργασία μεταξύ Δήμου και φορέων της κοινωνίας που πάντα έχει όφελος για τους πολίτες και τόνισε το γεγονός ότι με ελάχιστο κόστος δημιουργήθηκε μία σημαντική αθλητική υποδομή.





