Σοβαρότατες ενστάσεις για την πραγματοποίηση φεστιβάλ στο πάρκο Τρίτση, ως προς τις συνέπειες που υπάρχουν στο οικοσύστημά του , διατυπώθηκαν από τη δημοτική παράταξη «Αλληλεγγύη» σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίων Αναργύρων – Καματερού. Συγκεκριμένα ο εκπρόσωπος της παράταξης Γιάννης Γκολφινόπουλος αν και δήλωσε σύμφωνος με την πραγματοποίηση του φεστιβάλ, διαφώνησε με τη χωροθέτηση του στο χώρο του πάρκου, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ένα πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ο σχεδιασμός του οποίου δεν ήταν για να γίνει ένα πάρκο αναψυχής. «Το πάρκο είναι ουσιαστικά ένας χώρος για να έρθει ο άνθρωπος σε επαφή με τη φύση, είναι ένας χώρος ήπιας αναψυχής και είναι ένας χώρος όπου βάζουμε μπροστά την εκπαίδευση πάνω σε οικολογικά και περιβαλλοντικά ζητήματα» ανέφερε και υποστήριξε ότι η πραγματοποίηση ενός τέτοιου φεστιβάλ θα δημιουργήσει αναστάτωση στο οικοσύστημα του πάρκου.
«Είμαστε ενάντια σε όποια εκδήλωσε δεν συνάδει με την ταυτότητα του πάρκου» ξεκαθάρισε.
Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Νίκος Σαράντης ενημέρωσε ότι το φεστιβάλ είχε πραγματοποιηθεί και την προηγούμενη χρονιά, ενώ διευκρίνισε ότι δεν έχει γίνει καμία επιλογή συγκροτημάτων, αλλά έγιναν δεκτές όλες οι αιτήσεις που κατατέθηκαν. Σημείωσε επίσης ότι σ’ όλα τα οικολογικά πάρκα της Ευρώπης γίνονται αντίστοιχες εκδηλώσεις και επισήμανε ότι η εκδήλωση έχει προσεχθεί και γίνεται με βάση της ημερομηνίες που έχει δώσει η φιλοζωική. Υπέρ της πραγματοποίησης εκδηλώσεων στο πάρκο τοποθετήθηκε και ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Ελαιοτριβάρης, υποστηρίζοντας ότι μ’ αυτό τον τρόπο μπορεί να καθαρίζεται και να προφυλάσσεται από όσους συμμετέχουν σ’ αυτές.




