Όλο και πιο δύσκολο, όσο περνάει ο καιρός, γίνεται και για το Δήμο Πειραιά να σχηματίσει απαρτία στις συνεδριάσεις του Δημοτικού του Συμβουλίου. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι η έναρξη των δύο τελευταίων συνεδριάσεων έγινε με μισή ώρα περίπου καθυστέρηση και αφού είχε προηγηθεί το μέτρημα του κάθε Δημοτικού Συμβούλου που κατέφθανε, προκειμένου να σχηματιστεί η πολυπόθητη, όπως φαίνεται, πλέον απαρτία….
Από την πλευρά του πάντως ο Πρόεδρος του Σώματος Γιάννης Ξυπολιάς, υποστήριξε ότι η καθυστέρηση στην προσέλευση των Δημοτικών Συμβούλων οφείλεται σε ανειλημμένες υποχρεώσεις τους.





